Ρομποτ Τεχνητής Νοημοσύνης απαντάει για εσάς στους ενοχλητικούς πωλητές που θέλουν να σας πουλήσουν διάφορα!

Αντί απλά κλείνετε κάθε φορά το τηλέφωνο σε ενοχλητικούς πωλητές τηλεφώνου, κάποιος αποφάσισε να δημιουργήσει ένα ρομπότ τεχνητής νοημοσύνης που είναι εξίσου αποτελεσματικό στο να σπαταλά τον χρόνο των telemarketers που σας ενοχλούν.

Το The Jolly Roger Telephone Co. δημιουργήθηκε από τον Roger Anderson και πρόκειται για ένα ρομπότ που μιλάει στους telemarketers (ή όποιον θέλετε), ξεκινώντας με το “Hello?” και συνεχίζει τη συνομιλία απαντώντας κατά τη διάρκεια των σιωπηλών στιγμών με θετικές απαντήσεις, όπως τα “Yeah”, “uh-huh” και “right”.

Το διασκεδαστικό μέρος είναι όταν ο πωλητής αρχίζει να υποπτεύεται ότι κάτι δεν πάει καλά ή του λέει κάτι που προκαλεί σύγχυση στο ρομπότ, αυτό ανταποκρίνεται με κάποιες άλλες απαντήσεις, όπως το «Honey» μιλάω στο τηλέφωνο αυτή τη στιγμή και ζητάει από τον πωλητή να το επαναλάβει ή διηγείται μια σύντομη ιστορία για το πώς ακριβώς ξύπνησε και χρειάζεται λίγο καφέ. Ο Anderson καταγράφει αυτές τις κλήσεις και τα βάζει στο blog του για τη διασκέδασή σας.



Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το ρομπότ του για σας, ακολουθώντας τις οδηγίες στο blog του:

Ένα ρομπότ Τεχνητής Νοημοσύνης γίνεται ο όλεθρος των telemarketers! telemarketers

Ο Άντερσον είπε στο Mashable, ότι εργάζεται πάνω στα τηλέφωνα από τις αρχές της δεκαετίας του ’90 και είχε φτάσει σε σημείο να δέχεται κλήσεις telemarketing στο σταθερό του τέσσερις φορές τη νύχτα.

«Ο λόγος για τον οποίο οι άνθρωποι ακυρώνουν τα σταθερά τους είναι σχεδόν πάντα λόγω των telemarketers» δήλωσε ο Anderson. «Είναι προσβλητικό για μένα ότι η βιομηχανία του telemarketing σκοτώνει τα σταθερά τηλέφωνα.»

Μια μέρα, ο Anderson είπε ότι ο 12χρονος γιος του απάντησε το τηλέφωνο και όταν έκλεισε το τηλέφωνο, είπε, «Μπαμπά, είπαν μια κακή λέξη.»

Μετά από αυτό, ο Anderson δημιούργησε αυτό που ουσιαστικά είναι ένα τηλέφωνο που μπλοκάρει τα spam, το οποίο έκανε ουσιαστικά όλους τους telemarketers αυτόματων κλήσεων να κλείνουν το τηλέφωνο επειδή δεν μπορούν να μιλήσουν σε κάποιο πρόσωπο. Δεν σταματούσε τις εισερχόμενες κλήσεις αλλά δεν τους προκαλούσε και αρκετό πόνο.

Στη συνέχεια, πειραματίστηκε με την προσθήκη ενός μικρού χαιρετισμού που έλεγε «hello» μερικές φορές μέχρι να μπορέσουν να συνδεθούν και δούλεψε. Οι telemarketers ήταν έτοιμοι να κλείσουν εκτός αν άκουγαν μια ανθρώπινη φωνή.

«Έτσι, λοιπόν, είπα εντάξει, ας δούμε πόσο μακριά μπορώ να πάρω με αυτό το πράγμα», συμπληρώνει ο Άντερσον. «Δημιούργησα ένα είδος αλγορίθμου με βάση το θόρυβο και την ανίχνευση της ησυχίας που απλά τους έκανε να συνεχίζουν τη συζήτηση.»

Και λειτουργεί. Το έχει βελτιώσει με την πάροδο του χρόνου, πειραματιζόμενος με νέες φράσεις και πράγματα για να κρατήσει τους telemarketers στη γραμμή όσο το δυνατόν περισσότερο.

Ίσως η εταιρεία telemarketing θα σας αφαιρέσει από τη λίστα της για πάντα όταν συνειδητοποιήσουν ότι το μόνο που κάνουν είναι να συνομιλούν με ένα ρομπότ κάθε φορά, είπε.

Το ρομπότ του Anderson γίνεται όλο και πιο δημοφιλές καθώς περισσότεροι άνθρωποι το βρίσκουν στο Διαδίκτυο και παρόλο που το κόστος της voiceover IP υπηρεσίας ανά κλήση είναι σχεδόν αμελητέο, όσο περισσότεροι άνθρωποι το χρησιμοποιούν, το κόστος μεγαλώνει και έτσι δημιούργησε ένα κουμπί «Δωρεά» στο blog του .

Ο ίδιος καταγράφει κάθε κλήση, αλλά δέχεται αρκετές εκατοντάδες κλήσεις ανά ώρα, οπότε ο ίδιος δεν έχει χρόνο για να ακούσει κάθε κλήση που δέχεται. Αν συνδέσετε έναν πωλητή με αυτό το ρομπότ, ο Anderson είπε ότι μπορείτε να του στείλετε ένα μήνυμα με το χρόνο που έγινε το τηλεφώνημα και ο ίδιος μπορεί να σας στείλει την εγγραφή.

«Είναι διασκεδαστικό και ελπίζω να εξυπηρετήσει μια ζωτική λειτουργία για την ανθρωπότητα», δήλωσε ο Anderson.

Πηγή:secnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Παλαιοτερες αναρτησεις
Από το Blogger.