Google και Facebook ελέγχουν τα δύο τρίτα της αγοράς mobile advertising στις ΗΠΑ

Ρίχνοντας μια ματιά στην έκθεση που δημοσίευσε η εταιρεία eMarketer, όσον αναφορά στο mobile advertising την περίοδο 2012-2013, δυο πράγματα προκαλούν καταρχήν εντύπωση.

Το ένα είναι, ότι Facebook και Googleελέγχουν το 66,8% της αμερικάνικης αγοράς και το άλλο είναι η απουσία άλλων μεγάλων ονομάτων, όπως αυτό της Microsoft, της AOL και της Yahoo, από τη λίστα.

Η Google κυριάρχησε για μια ακόμα φορά με το ποσοστό της να φτάνει το 46,8% - λίγο πεσμένο από τα προηγούμενα χρόνια. Εντυπωσιακό είναι όμως το γεγονός ότι το Facebook μέσα σε διάστημα δύο χρόνων τριπλασίασε το ποσοστό του φθάνοντας το 21,7 %.

Το 2011 το Facebook δεν είχε καθόλου έσοδα από mobile advertising. Δύο χρόνια μετά, όχι μόνο έχει καταφέρει να θέσει το όνομα του δεύτερο στη λίστα αλλά πλέον το χρηματικόποσό που λαμβάνει από το mobile advertising είναι αξιοζήλευτο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το ποσό της αγοράς της WhatsApp από το Facebook καλύφθηκε εξολοκλήρου από το έσοδα του mobile advertising.

Όσο αναφορά τις υπόλοιπες εταιρίες τις λίστας, το Twitter είναι το μοναδικό που έχει αυξήσει το ποσοστό του, ενώ όσον αναφορά τους απόντες, η Yahoo και η AOL έχουν ξεκινήσει ήδη τις ετοιμασίες τους για να μπουν δυναμικά στο χώρο του mobile advertising.

Πηγή:e-pcmag.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Παλαιοτερες αναρτησεις
Από το Blogger.