Πρώτες βοήθειες για συσκευές Android


1. Η συσκευή μου μπαίνει στο ίντερνετ από μόνη της και με χρεώνει.
Οι συσκευές Android από προεπιλογή έχουν ενεργοποιημένη τη σύνδεση στο ίντερνετ μέσω δικτύου κινητής τηλεφωνίας. Για να την κλείσουμε και να μη χρεωνόμαστε πηγαίνουμε στο "Ρυθμίσεις συστήματος > Περισσότερα δίκτυα > Δίκτυα κινητής τηλεφωνίας" και απενεργοποιούμε την "Ενεργοποίηση δεδομένων".


2. Όταν σβήνει η οθόνη μου (standby) διακόπτεται και η σύνδεση με το WiFi.
Αν θέλουμε η σύνδεση με το WiFi να παραμένει ενεργή και όταν η συσκευή είναι σε standby mode, πηγαίνουμε στο "Ρυθμίσεις συστήματος > Wi-Fi > Σύνθετα > Να παραμένει ενεργοποιημένο..." και επιλέγουμε "Πάντα".


3. Το Google Maps δε βρίσκει ή αργεί πολύ να βρει το στίγμα μου στο GPS.
Όταν έχουμε προβλήματα με το GPS της συσκευής πρέπει κατ' αρχάς να σιγουρευτούμε ότι το έχουμε ενεργοποιήσει πηγαίνοντας στο "Ρυθμίσεις συστήματος > Πρόσβαση τοποθεσίας" ενεργοποιώντας τις επιλογές "Πρόσβαση στην τοποθεσία μου" και "Δορυφόροι GPS".

Αν πάλι αργεί εκνευριστικά να βρει το στίγμα μας, ενεργοποιούμε και την επιλογή "Τοποθεσία Wi-Fi & δίκτυα κινητής τηλεφωνίας" με την οποία μας εντοπίζει κατά προσέγγιση με τη βοήθεια των WiFi δικτύων και των κεραιών κινητής τηλεφωνίας.


4. Γιατί δε λαμβάνω email και άλλες ειδοποιήσεις στη συσκευή μου;
Το Android διαθέτει μία λειτουργία ονόματι "Συγχρονισμός". Αν δεν είναι ενεργοποιημένος, ακόμα και αν είμαστε συνδεδεμένοι στο ίντερνετ, δε θα λαμβάνουμε ενημερώσεις για νέα συμβάντα στη συσκευή μας. Μπορούμε να πάμε στο "Ρυθμίσεις συστήματος > Λογαριασμοί > Google", να επιλέξουμε το λογαριασμό μας και από εκεί τις υπηρεσίες της Google που θέλουμε να ενημερώνονται αυτόματα.


5. Δεν μπορώ να μπω στο ίντερνετ από το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας, ούτε να στείλω MMS.
Για να μπούμε στο ίντερνετ από το δίκτυο κινητής θα πρέπει να έχουμε ρυθμίσει σωστά το APN της συσκευής. Μπορούμε να λύσουμε το πρόβλημα κάνοντας τα εξής:
  • καλώντας στον πάροχο και ζητώντας να μας στείλει τις ρυθμίσεις
  • βάζοντάς τις χειροκίνητα στη διαδρομή "Ρυθμίσεις συστήματος > Ασύρματο και δίκτυα > Περισσότερα > Δίκτυα κινητής τηλεφωνίας > Ονόματα σημείου πρόσβασης".


6.Γέμισε η εσωτερική μου μνήμη και δεν μπορώ να εγκαταστήσω άλλες εφαρμογές, ούτε να αναβαθμίσω τις υπάρχουσες.

Οι Android συσκευές διαθέτουν τρεις χώρους αποθήκευσης: το system, το data (εσωτερικός αποθηκευτικός χώρος) και την sdcard. Πολλές από αυτές διαθέτουν περιορισμένο χώρο για τις εφαρμογές που κατεβάζουμε (data) και δυστυχώς δεν μπορούμε να τις εγκαταστήσουμε κάπου αλλού. Υπάρχουν λοιπόν τρεις τρόποι για να εξοικονομήσουμε χώρο και είναι οι εξής:

  • να μεταφέρουμε όσες μπορούμε στην sdcard πηγαίνοντας στο "Ρυθμίσεις συστήματος > Εφαρμογές", επιλέγοντας την καρτέλα "Αποθηκευτικός χώρος USB" και επιλέγοντας ποιες θέλουμε να μεταφερθούν.
  • να απεγκαταστήσουμε τις αναβαθμίσεις των προεγκατεστημένων εφαρμογών.
  • αν η συσκευή μας είναι rooted, να μεταφέρουμε μερικές από τις εφαρμογές και τις αναβαθμίσεις των προεγκατεστημένων από το data στο system partition (δείτε πώς γίνεται χειροκίνητα και με το Titanium Backup).


Σημείωση: Στις νεότερες Nexus συσκευές δεν υπάρχει η επιλογή μεταφοράς στην sdcard. Αυτό συμβαίνει γιατί τo /sdcard και το /data συνυπάρχουν στο ίδιο φυσικό partition.



7. Πολλές εφαρμογές που δε χρειάζομαι, τρέχουν στο παρασκήνιο και μου τρώνε χώρο από τη RAM.
Αν πρόκειται για εφαρμογές που έχουμε εγκαταστήσει εμείς, απλά τις απεγκαθιστούμε. Αν πάλι πρόκειται για προεγκατεστημένες εφαρμογές τότε πηγαίνουμε στο "Ρυθμίσεις συστήματος > Εφαρμογές" επιλέγουμε την εφαρμογή που δε χρειαζόμαστε και πατάμε "Απενεργοποίηση".



8. Η συσκευή μου κόλλησε και δεν αντιδρά.

Στην περίπτωση που η συσκευή μας κολλήσει και δε λειτουργεί η αφή της οθόνης, βγάζουμε το πίσω κάλυμμα και αφαιρούμε τη μπαταρία. Στις συσκευές με ενσωματωμένη μπαταρία, κρατάμε το κουμπί "Power" πατημένο για αρκετά δευτερόλεπτα μέχρι να απενεργοποιηθεί.

9. Η συσκευή μου κολλάει και είναι πολύ αργή τον τελευταίο καιρό.

Όλες οι ηλεκτρονικές συσκευές χάνουν κάποια στιγμή τη "φρεσκάδα" τους και υπάρχουν πολλοί λόγοι για αυτό. Υπάρχουν όμως και πολλοί τρόποι να διορθώσουμε το πρόβλημα και μερικοί από αυτούς είναι οι εξής:

  • κάνουμε επανεκκίνηση
  • απεγκαθιστούμε βαριές εφαρμογές που λειτουργούν στο παρασκήνιο όπως τα anti-virus
  • αν ο αποθηκευτικός μας χώρος είναι γεμάτος προσπαθούμε να τον αδειάσουμε λίγο
  • αν έχουμε ενεργοποιημένους πολλαπλούς χρήστες στη συσκευή μας, τους απενεργοποιούμε
  • αν η συσκευή μας είναι rooted χρησιμοποιούμε το fstrim (δείτε πώς)
  • κάνουμε επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων.

10. Θέλω να αναβαθμίσω τη συσκευή μου αλλά δε μου έρχεται το update.
Στην περίπτωση που θέλουμε να αναβαθμίσουμε τη συσκευή μας πηγαίνουμε στο "Ρυθμίσεις συστήματος > Σχετικά με το τηλέφωνο > Ενημερώσεις συστήματος" και επιλέγουμε "Έλεγχος τώρα". Αν μας απαντήσει  "Το σύστημά σας είναι ενημερωμένο" σημαίνει ότι ο κατασκευαστής δε διαθέτει ενημέρωση για τη συσκευή.


Αν πάλι είμαστε σίγουροι ότι υπάρχει διαθέσιμη ενημέρωση και δεν εμφανίζεται στη συσκευή μας πηγαίνουμε στο "Ρυθμίσεις συστήματος > Εφαρμογές", βρίσκουμε και επιλέγουμε το "Πλαίσιο υπηρεσιών Google" και πατάμε "Εκκαθάριση δεδομένων". Επιστρέφουμε στις "Ενημερώσεις συστήματος" και επιλέγουμε πάλι "Έλεγχος τώρα".



Δεν υπάρχουν σχόλια

Παλαιοτερες αναρτησεις
Από το Blogger.