Πως να επανεκκινήσετε την Apple Κινητή Υπηρεσία (AMDs) συσκευής στα Windows
Προϊόντα iPad, iPhone, iPod touch, το iTunes για τα Windows 10, Windows XP, Windows Vista, τα Windows 7.
Συμπτώματα
Εάν ένα iPhone, iPad ή το iPod touch δεν αναγνωρίζεται από το iTunes για τα Windows, η Apple Mobile Device Υπηρεσία (AMD), μπορεί να χρειαστεί να γίνει επανεκκίνηση. Εναλλακτικά, μπορείτε να δείτε το ακόλουθο μήνυμα λάθους όταν συνδέσετε τη συσκευή σας:"Αυτό [διάταξη] δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί, επειδή η Apple Mobile Device Υπηρεσία δεν έχει ξεκινήσει." ("This [device] cannot be used because the Apple Mobile Device Service is not started.")
Ανάλυση
Αυτό το έγγραφο εξηγεί πώς να επανεκκινήσετε το Apple Mobile Device Υπηρεσία για τα Windows XP, Windows Vista και Windows 7. Αν έχετε ένα Mac, ακολουθήστε τα βήματα σε αυτό το έγγραφο.
Επανεκκίνηση της Apple Υπηρεσία Mobile Device (AMD)
Στα Windows XP
- Κλείσιμο iTunes και αποσυνδέστε το iPhone, iPad ή το iPod touch.
- Επιλέξτε Έναρξη> Πίνακας Ελέγχου.
- Μέσα στον Πίνακα Ελέγχου, ανοίξτε Εργαλεία διαχείρισης.
- Ανοίξτε Υπηρεσίες(Services).
- Επιλέξτε Apple Mobile Device και κάντε κλικ στις ιδιότητες στο μενού της υπηρεσίας.
- Ορίστε τον τύπο εκκίνησης αναδυόμενο μενού στο αυτόματο και κάντε κλικ στο OK:
7.Κάντε επανεκκίνηση του υπολογιστή.
8.Ανοίξτε το iTunes και συνδέστε τη συσκευή.
Στα Windows Vista,7
1. Κλείσιμο iTunes και αποσυνδέστε το iPhone, iPad ή το iPod touch.
2. Κάντε κλικ στο κουμπί Έναρξη των Windows.
3. Στο πεδίο αναζήτησης πληκτρολογήστε Servises.
4. Στην ενότητα Προγράμματα των αποτελεσμάτων αναζήτησης, κάντε κλικ στην επιλογή Υπηρεσίες(Services).
2. Κάντε κλικ στο κουμπί Έναρξη των Windows.
3. Στο πεδίο αναζήτησης πληκτρολογήστε Servises.
4. Στην ενότητα Προγράμματα των αποτελεσμάτων αναζήτησης, κάντε κλικ στην επιλογή Υπηρεσίες(Services).
5. Κάντε δεξί κλικ στη συσκευή της Apple Mobile και κάντε κλικ στο κουμπί Ιδιότητες στο μενού συντόμευσης.
6. Ορίστε τον τύπο εκκίνησης αναδυόμενο μενού για αυτόματη και κάντε κλικ στο OK:
6. Ορίστε τον τύπο εκκίνησης αναδυόμενο μενού για αυτόματη και κάντε κλικ στο OK:
7. Κάντε επανεκκίνηση του υπολογιστή.
8. Ανοίξτε το iTunes και να συνδέσετε τη συσκευή.
8. Ανοίξτε το iTunes και να συνδέσετε τη συσκευή.
Κατάργηση και επανεγκατάσταση του iTunes και των AMDs.
Εάν το ζήτημα εξακολουθεί να υφίσταται μετά την επανεκκίνηση AMDs, τότε θαχρειαστεί να καταργήσετε και να επανεγκαταστήσετε των AMDs και το iTunes.
1.Κάντε κλικ στις κατάλληλους συνδέσμους παρακάτω για να γίνουν βήματα:
- Τα Windows XP
- Τα Windows Vista ή Windows 7
3. Κατεβάστε και εγκαταστήστε (ή επανεγκαταστήστε) την τελευταία έκδοση του iTunes από την ιστοσελίδα www.apple.com/itunes. Εγκατάσταση iTunes θαεγκαταστήσει επίσης των AMDs.
4. Κάντε επανεκκίνηση του υπολογιστή.
5. Ξεκινήστε το iTunes και να συνδέσετε τη συσκευή. Θα πρέπει να αναγνωριστεί σωστά στα Windows.
Σημαντικό: Μνεία των τρίτων ιστοσελίδων και προϊόντων είναι μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς και δεν αποτελεί ούτε υιοθέτηση, ούτε σύσταση. Η Apple δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη όσον αφορά την επιλογή, την απόδοσηή τη χρήση των πληροφοριών ή τα προϊόντα βρέθηκαν σε δικτυακούς τόπους τρίτων. Η Apple προσφέρει αυτό μόνο ως ευκολία στους χρήστες μας. Η Apple δεν έχει δοκιμαστεί τις πληροφορίες που βρίσκονται σε αυτές τις τοποθεσίες και δεν προβαίνει σε δηλώσεις σχετικά με την ακρίβεια ή την αξιοπιστία της. Υπάρχουν κίνδυνοι που ενέχει η χρήση των πληροφοριών ήτα προϊόντα διατίθενται στο Διαδίκτυο, και η Apple δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη στο θέμα αυτό. Παρακαλούμε να κατανοήσετε ότι ένας τρίτοςιστοσελίδα είναι ανεξάρτητη από την Apple και ότι η Apple δεν έχει κανέναέλεγχο επί του περιεχομένου αυτού του δικτυακού τόπου. Παρακαλούμεεπικοινωνήστε με τον προμηθευτή για περισσότερες πληροφορίες.
Πηγή:support.apple.com
Μετάφραση:Tech News in Greek
Δεν υπάρχουν σχόλια