Με βάση της κονσόλες αναπτύχθηκε το Battlefield 3;


Μπορεί να ακούγεται παράξενο για την πλειονότητα των gamers, όμως η βασική πλατφόρμα για την ανάπτυξη του Battlefield 3 δεν ήταν το PC. Ο γενικός διευθυντής της DICE, Karl Magnus Troedsson αποκάλυψε σε συνέντευξη που έδωσε σε ξένο περιοδικό ότι η βασική πλατφόρμα του παιχνιδιού άλλαξε στην διάρκεια της εξέλιξης του τίτλου και εντέλει η ανάπτυξη έγινε με βάση τις κονσόλες.


Πιο συγκεκριμένα, είπε: "Στην αρχή καθορίσαμε το PC ως τη βασική πλατφόρμα ανάπτυξης του παιχνιδιού, αλλά στα μέσα της παραγωγής μεταβήκαμε στις κονσόλες για να διαβεβαιώσουμε ότι θα ολοκληρωθούν όλες οι εκδόσεις του τίτλου στην ώρα τους σύμφωνα με τον προγραμματισμό μας. Ο στόχος μας στην DICE είναι να χρησιμοποιούμε την ισχύ κάθε ξεχωριστής πλατφόρμας για να προσφέρουμε τη μέγιστη δυνατή απόδοση στα παιχνίδια μας."

Πέρα από αυτήν την ιδιαίτερη αποκάλυψη, η DICE ανακοίνωσε ότι το Battlefield 3 πούλησε πέντε εκατομμύρια αντίτυπα σε όλο τον κόσμο την πρώτη εβδομάδα της κυκλοφορίας του.

Πηγή:pcmaster.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Παλαιοτερες αναρτησεις
Από το Blogger.