Νέο ρεκόρ στο Space Invaders!


Ο Richie Knucklez είναι κάτι σαν θρύλος στους κύκλους των οπαδών των arcades της παλιάς σχολής. Όχι μόνο έχει ένα απίθανο κατάστημα με arcades, όπου όλοι οι σημαντικοί παίκτες επισκέπτονται για να δείξουν τις ικανότητές τους, αλλά είναι και ο ίδιος ένας από τους καλύτερους σε πολλούς τίτλους. Πρόσφατα, μάλιστα, κατέρριψε το παγκόσμιο ρεκόρ στο Space Invaders και μάλιστα με μεγάλη διαφορά.
Το προηγούμενο ρεκόρ των 55.160 πόντων, που ανήκε στον Donald Hayes, παρέμενε από το 2003, αλλά ο Kucklez το διπλασίασε φτάνοντας τους 110.510 πόντους στις 7 Οκτωβρίου. Ο Knucklez δεν παρέλειψε να αναφέρει τον μεγάλο του αντίπαλο στις δηλώσεις του μετά την κατάρριψη του ρεκόρ του: “Παίξαμε μαζί αρκετές φορές και μου έδειξε μερικές καλές τεχνικές, που εγώ με τη σειρά μου βελτίωσα. Μου έμαθε τα βασικά στην καταμέτρηση των βολών που σημειώνουν 300 πόντους κι εγώ κατάφερα να βρω ένα τρόπο να τις εκμεταλλεύομαι με περισσότερη συχνότητα.”


Πηγή:pcmaster.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Παλαιοτερες αναρτησεις
Από το Blogger.